loading...
جامع ترین سایت خبر رسانی
خوش امدید

:: به تخصصی ترین مرجع دانلود خوش امدید ::

تالار گفتمان


معین بازدید : 114 11 سال پیش نظرات (0)

 

نامه بحرین به مجامع بین المللی: ما را از دست ایران نجات دهید!

در این نامه ادعا شده است که اظهارات خصمانه اخیرو نیز جوسازی های رسانه های ایرانی علیه بحرین، صلح و ثبات در منطقه خلیج فارس و کل جهان را بر هم می زند.

وزیر خارجه بحرین در ادامه سیاست های مغرضانه این کشور با ارسال نامه ای به مجامع بین المللی از آنها خواست تا در مقابل آنچه نقض حاکمیت این کشور از سوی ایران خواند، اقدامی بکنند.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه " گلف دیلی نیوز" شیخ خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین روز گذشته با نوشتن نامه ای خطاب به دبیر کل سازمان ملل(بان گی مون)، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا(کاترین اشتون) ، دبیر کل اتحادیه عرب(نبیل العربی) و نیز دبیر کل سازمان همکاری های اسلامی(اکمل الدین احسان اوغلو) از این مجامع خواست تا در برابر تهدیدات ناشی از ایران علیه حاکمیت بحرین اقدامی انجام دهند.

در این نامه ادعا شده است که اظهارات خصمانه اخیرو نیز جوسازی های رسانه های ایرانی علیه بحرین، صلح و ثبات در منطقه خلیج فارس و کل جهان را بر هم می زند.

در این نامه به اظهارات اخیر حسین امیر عبدالهیان معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه ایران اشاره شده که در مصاحبه با خبرگزاری فارس ضمن انتقاد شدید از حمله اخیر نیروهای امنیتی بحرین به منزل شیخ عیسی قاسم روحانی مخالف شیعه در بحرین درباره تبعات این اقدام به مقامات منامه هشدار داده بود.

وزیرخارجه بحرین در نامه خود با اشاره به این اظهارات، نوشت: این اظهارات علاوه بر اینکه دخالت در امور داخلی بحرین محسوب می شود ، اظهاراتی تهدید آمیز و خصمانه محسوب می شود.

وزیر خارجه بحرین این گونه اظهارات را تهدید حاکمیت یک کشور رسمی عضو سازمان ملل و مغایر با قوانین بین المللی دانسته است.

سیاست سرکوب مخالفان در بحرین در دو سال گذشته همواره مورد انتقاد جمهوری اسلامی ایران بوده است و ایران از مقامات بحرین خواسته است تا با اجتناب از اعمال سیاست سرکوب مخالفان، با آنها وارد گفتگو شود./عصر ایران

معین بازدید : 141 11 سال پیش نظرات (0)

 

رییس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی:

هاشمی به ردصلاحیت خود هیچ اعتراضی نخواهد کرد

اسحاق جهانگیری گفت: هاشمی رفسنجانی نسبت به ردصلاحیت خود هیچ اعتراضی نخواهد کرد.

رییس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این‌که آیا هاشمی رفسنجانی نسبت به عدم احراز صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان درخواست تجدیدنظر یا اعتراضی خواهد کرد؟ تاکید کرد:: آقای هاشمی و ستاد ایشان هیچ اعتراضی نخواهند کرد.

وی افزود: آقای هاشمی رفسنجانی و ستاد ایشان مجموعا بر اساس قانون‌مداری و اخلاق‌مداری وارد صحنه شده‌اند و ادامه راه نیز همین خواهد بود.

جهانگیری یادآور شد:آقای هاشمی جزء استوانه‌های نظام بوده‌اند و خواهند بود ان‌شاءالله.

وی درباره این‌که آیا میان کاندیداهای منتسب به اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شده ائتلافی صورت خواهد گرفت یا نه؟ گفت: ما فعلا درباره انتخابات اظهارنظری نخواهیم کرد./ایسنا

معین بازدید : 1047 12 سال پیش نظرات (0)

 



اکثر دانشجویان و دانش آموزان با دیکشنری سروکار دارند. حتما از قیمتهای بالای دیکشنری ها استحضار دارید ! علاوه بر این برای پیدا کردن هر کلمه وقت زیادی صرف میشود !

اما با استفاده از این دو دیکشنری جاوا که بر روی همه گوشیها قابل نصب است میتوانید براحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن کلمه مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

 

 

معین بازدید : 3199 12 سال پیش نظرات (0)

این نرم افزار هک با بلوتوث که BT File Manager نام دارد با فرمت جاوا تهیه شده و با تمامی گوشیهای موبایل دارای بلوتوس سازگار است.

بوسیله این نرم افزار جاوا شما میتوانید پس از برقراری ارتباط با گوشی موبایل مورد نظر به محتویات حافضه داخلی و خارجی آن دسترسی داشته باشید و آنها را کپی ، حذف ، و تغییر نام کنید و یا حتی آنها را از طریق بلوتوث و بدون اجازه افراد به گوشی خود کپی کنید.نسخه جدید این برنامه با نوکیا ، سامسونگ و موتورولا سازگار است که نسخه قدیمیتر آن تنها برای سونی اریکسون طراحی شده بود.

 

 

معین بازدید : 290 12 سال پیش نظرات (0)

پس از ارائه موفق مجموعه بازی های Angry Birds و پس از مدتها انتظار کاربران این بازی بلاخره نسخه جدید و جذاب پرندگان خشمگین با نام پرندگان خشمگین فضانورد می شوند ارائه شد. موضوع این قسمت از بازی جذاب پرندگان خشمگین از جایی شروع میشود که پس از ربوده شدن تخم مرغ پرندگان توسط پنجه غول، در یک تعقیب و گریز طولانی توسط پرندگان عصبانی وارد کهکشان جدید میشوند.
در این بازی شما در فضای کهکشانی در خارج از زمین قرار گرفته و به مبارزه با خوک های فضایی میپردازید. قابل نصب بر روی گوشی های Apple: iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation) and iPad








 




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 617
  • بازدید ماه : 617
  • بازدید سال : 11,213
  • بازدید کلی : 196,176
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه