loading...
جامع ترین سایت خبر رسانی
خوش امدید

:: به تخصصی ترین مرجع دانلود خوش امدید ::

تالار گفتمان


معین بازدید : 162 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار انتقال فایل بین موبایل های آیفون و کامپیوتر

Tipard iPhone 4 Transfer 6.1

 

 

معمولا در تمام گوشی های هوشمند این قابلیت وجود دارد که بتوانید گوشی را توسط کابل USB به کامپیوتر متصل کرده و مستقیما به اطلاعات موجود در کارت حافظه دسترسی داشته باشید. در این صورت دقیقا مثل یک حافظه فلش میتوانید اطلاعات را بین گوشی و کامپیوتر منتقل نمایید.

 

اما در گوشی های آیفون با توجه به محدودیت هایی که اپل در نظر گرفته است این قابلیت به صورت مستقیم وجود ندارد. اما نرم افزارهایی هستند که توسط آنها میتوانید فایل ها را از موبایل به کامپیوتر و یا بالعکس منتقل کنید.

 

یک از این نرم افزار ها، Tipard iPhone 4 Transfer میباشد که نسخه جدید آن به تازگی منتشر شده است.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معین بازدید : 161 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایجاد چند دسکتاپ همزمان در ویندوز

Dexpot 1.6

 

 

از شلوغی دسکتاپ خود به ستوه آمده اید؟ این مسئله مخصوصا وقتی که به طور همزمان در حال کار با نرم افزارها و پنجره های مختلف باشید بیشتر مشکل ساز میشود. معمولا برای رفع این مشکل باید یک مانیتور بزرگ تر تهیه کنید. و یا مثل طراحان حرفه ای از چند مانیتور به صورت همزمان استفاده کنید تا فضای کاری بیشتری در اختیار داشته باشید.

 

اما در اینجا میخواهیم روشی بدون هزینه برای حل این مشکل و افزایش فضای کاری دسکتاپ معرفی کنیم.

 

نرم افزار Dexpot قادر است تا چند دسکتاپ به طور همزمان در ویندوز شما ایجاد کند. سپس میتوانید درست مثل افرادی که چند مانیتور دارند با این دسکتاپ های مجازی کار کنید. شما میتوانید تعیین کنید که کدام پنجره ها در کدام دسکتاپ باز شود. به این ترتیب فضای کاری بیشتری در اختیار خواهید داشت.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معین بازدید : 152 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار عکس برداری گام به گام از دسکتاپ، و ساخت تصاویر آموزشی

StepShot 2.3

 

 

نرم افزارهای زیادی برای عکس برداری از صفحه نمایش در ویندوز وجود دارند. حتی بدون نرم افزار و با کمک ابزارهای ویندوز هم میتوان از دسکتاپ عکس گرفت. اما اگر قصد ایجاد تصاویر آموزشی از یک نرم افزار یا مراحل کاری در ویندوز را دارید، بهتر است از نرم افزاری استفاده کنید که امکانات دیگری نیز در این راستا در اختیار شما قرار دهد.

 

نرم افزار StepShot مخصوص عکس برداری برای ساخت تصاویر آموزشی است. این نرم افزار علاوه بر اینکه میتواند از پنجره ها و منوها در ویندوز به روش های مختلف عکس بگیرد، قابلیت اضافه کردن متن و شکلک های مختلف به تصویر را دارد. و در نهایت میتواند مراحل تصویر برداری شده را ترکیب کرده و به صورت یک فایل PDF تحویل دهد.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معین بازدید : 202 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار جلوگیری از نمایش تبلیغات مزاحم اینترنتی

Ad Muncher 4.9

 

 

از حجم انبوه تبلیغات در سایت ها و نرم افزارهای اینترنتی به ستوه آمده اید؟ نرم افزار Ad Muncher در خدمت شماست!

 

برخی از سایت های اینترنتی به جای نمایش آگهی در مکان های استاندارد و مناسب، صفحه را آنقدر از تبلیغات پر میکنند که به سختی میتوان مطلب اصلی را در میان حجم انبوه آگهی ها پیدا کرد. این فقط مختص سایت های فارسی نیست، بلکه مشابه این مشکل در بسیاری از سایت های خارجی نیز با شدت بیشتری مشاهده میشود.

 

نرم افزار Ad Muncher جلوی باز شدن آگهی های اینترنتی را میگیرد تا ضمن صرفه جویی در وقت شما، از هدر رفتن پهنای باند ارزشمند اینترنت تان هم جلوگیری شود. این نرم افزار مخصوصا برای کاربرانی که با سرعت پایین به اینترنت متصل میشوند بسیار کاربرد دارد.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معین بازدید : 173 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار حرفه ای ساخت درایو مجازی

FarStone VirtualDrive Pro 15

 

 

درایو مجازی یا Virtual Drive چیست ؟

درایو مجازی، یک درایو CD/DVD شبیه سازی شده در ویندوز است که وجود فیزیکی ندارد اما جزو درایو های شما در My Computer دیده می شود. شما میتوانید فایل های Image که مثلا از یک DVD ساخته شده است را در این درایو قرار دهید تا ویندوز آن را مثل یک DVD واقعی که در DVD-Rom قرار گرفته است نشان دهد.

به عنوان مثال، بسیاری از بازی ها و نرم افزار های بزرگ، روی DVD عرضه می شوند. اگر فایل های نصب آنها روی کامپیوتر کپی شود اجرا نمی شوند و فقط از روی DVD اصلی خود قابل نصب هستند. سایت های دانلود (مثل سرزمین دانلود) این بازی ها را به صورت یک ایمیج ISO ارائه می کنند که می توانید آنها را دانلود کنید. سپس برای استفاده از آنها، نیاز به یک درایو مجازی دارید تا فایل Image را در آن قرار دهید و به محتویاتش دسترسی پیدا کنید.

سرعت دسترسی ویندوز به اطلاعات درایو مجازی بسیار بیشتر از درایوهای فیزیکی CD یا DVD است. زیرا اطلاعات را از روی هارد دیسک میخواند. به این ترتیب بازی ها و نرم افزارهایی که در هنگام اجرا باید اطلاعات مورد نیاز خود را از روی درایو بخوانند بسیار سریع تر اجرا میشوند.
 

یکی از قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزارها برای ایجاد درایور مجازی در ویندوز، نرم افزار FarStone VirtualDrive است. در این مطلب، جدیدترین نسخه از این نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معین بازدید : 138 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر ظاهر و ایجاد افکت های زیبا برای نشانگر (Cursor) ماوس

CursorFX Plus 2.1

 

 

اگر شما هم علاقمند به ایجاد تغییرات ظاهری و زیباتر کردن ویندوز خود هستید، نرم افزار CursorFX را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

این نرم افزار میتواند شکل ساده و قدیمی نشانگر (کرزر) ماوس را تغییر داده و یا افکت های جالبی برای آن ایجاد کند.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معین بازدید : 164 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویرایش یا حذف تگ آهنگ ها

MP3 Tag 2.5

 

 

در فایل های صوتی قابلیتی وجود دارد که امکان اضافه کردن اطلاعات کامل در مورد آن آهنگ به صورت متن را میدهد. این اطلاعات که به تگ های ID3 Tag معروف هستند میتوانند اطلاعات کاملی در مورد آن فایل موسیقی در اختیار شنونده قرار دهند. مثلا اسم آلبوم، نام آهنگ، نام خواننده، و ...

 

در هنگام پخش آهنگ در کامپیوتر و یا دستگاه های دیجیتالی پخش موسیقی، معمولا اطلاعات این تگ ها به جای اسم فایل نمایش داده میشود.

 

با اینکه اطلاعات موجود در Tag ها بسیار مفید هستند، اما گاهی اوقات واقعا آزار دهنده میشوند. چون برخی از سایت های دانلود که این فایل ها را در سایت خود قرار میدهد، تمام جدول اطلاعات تگ را با اسم سایت خود پر میکنند. در این صورت هنگام پخش فایل فقط اسم سایت مورد نظر نمایش داده میشود!

 

نرم افزارهای زیادی هستند که میتوانند اطلاعات Tag فایل های صوتی را ویرایش کرده و یا حذف کنند. یکی از این نرم افزارها، MP3 Tag میباشد که میتواند جدول اطلاعات تگ برای فایل های MP3 را ویرایش کند. به این ترتیب اگر فایل موسیقی دانلود کردید که جدول تگ آن با اسم سایت پرشده بود میتوانید به راحتی آن را ویرایش کرده و حذف کنید.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معین بازدید : 137 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه سازی و مدیریت ویندوز 8

Windows 8 Manager

 

 

به دلیل وجود تغییرات مهم در ویندوز 8 نسبت به نسخه های قبلی ویندوز، ممکن است شما هم در مدیریت و شخصی سازی آن با مشکلاتی مواجه شوید. البته این مشکلات نه از ساختار ویندوز 8، بلکه به دلیل آشنا نبودن کاربران با امکانات و قابلیت های جدید ویندوز است.

 

نرم افزار Windows 8 Manager میتواند به عنوان یک دستیار قابل اطمینان، شما را در بهینه سازی و مدیریت کامل ویندوز 8 کمک کند. کارهایی که انجام دادن آنها نیاز به تخصص در رجیستری یا ابزارهای مخفی ویندوز 8 دارد توسط این نرم افزار به راحتی قابل انجام است. مثل مدیریت بوت، مدیریت شبکه، بهینه سازی رابط های کاربری، تغییر آیکون ها، و ...

 

این نرم افزار بر روی کلیه نسخه های ویندوز و همچنین ویرایش های 32 و 64 بیتی قابل استفاده میباشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معین بازدید : 149 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود فارسی ساز ویندوز 8 (منوها و پیغام ها)

Windows 8 Persian Language Interface Pack

 

 

 

مایکروسافت با ارائه پکیج زبان های مختلف، امکان تغییر زبان ویندوز را فراهم کرده است. به این پکیج ها LIP یا همان Language Interface Pack گفته میشود.

 

اگر دوست دارید محیط، منوها، و پیغام های ویندوز 8 را از انگلیسی به فارسی تغییر دهید، میتوانید از پکیج LIP استانداری که برای این کار وجود دارد استفاده کنید.

 

این رابط زبان فارسی توسط خود مایکروسافت ارائه شده و قادر است تا متن های موجود در برنامه های ویندوز، منوها، پیغام ها، راهنماها، و برخی دیگر از قسمت های ویندوز 8 را فارسی کند. به این ترتیب کار با ویندوز 8 برای افرادی که تسلط کمی به زبان انگلیسی دارند ساده تر خواهد شد.

معین بازدید : 191 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار مشاهده اجرام آسمانی، با بزرگترین تلسکوپ های جهان

Microsoft WorldWide Telescope 3.1

 

 

مشاهده آسمان، سیارات، ستاره ها، و اجرام آسمانی مختلف، سرگرمی محبوب بسیاری از افراد است. افراد آماتور زیادی با خرید تلسکوپ های ساده به مشاهده آسمان میپردازند و از آن لذت میبرند.

 

اما دسترسی به تلسکوپ های حرفه ای برای بیشتر افراد امکان پذیر نیست. چون یا بسیار گران قیمت هستند، و یا مثل تلسکوپ هابل در جایی قرار دارند که امکان دسترسی و استفاده از آنها را برای افراد عادی غیر ممکن میسازد.

 

اما نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope میتواند امکان دسترسی به بزرگترین و معروف ترین تلسکوپ های جهان را برای شما فراهم کند.

 

همانطور که نرم افزار Google Earth امکان مشاهده تصاویر ماهواره ای را به شما میدهد، نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope هم امکان رصد آسمان با تلسکوپ های عظیم جهانی را فراهم میکند.

معین بازدید : 176 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود مرورگر اپرا

Opera Web Browser 12

 

 

تا چند سال پیش اگر کسی میخواست از مرورگری غیر از Internet Explorer ویندوز استفاده کند، به سراغ مرورگر اپرا میرفت. اما طی چند سال اخیر و با توسعه فایرفاکس و همچنین رونمایی از گوگل کروم، مرورگر اپرا دیگر جایگاه سابق خود را ندارد.

 

با این حال Opera هنوز هم طرفداران دو آتشه خود را حفظ کرده است. شاید اگر تیم توسعه اپرا هم توان مالی و پشتوانه هایی مثل گوگل و موزیلا داشت، اکنون رتبه اول مرورگرها را به خود اختصاص داده بود. چرا که از نظر عملکرد نه تنها چیزی از مرورگرهای دیگر کم ندارد، بلکه دارای امکاناتی است که در مرورگرهای دیگر پیدا نمیشود.

معین بازدید : 263 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار نمایش فرمت های رایج اداری و چند رسانه ای

Free Viewer 2

 

 

 

نرم افزار Free Viewer امکان نمایش بیش از 80 فرمت رایج را دارد. فایل هایی که برای مشاهده آنها باید برنامه های مخصوص به خودشان را نصب کنید توسط این نرم افزار قابل مشاهده می باشند.

 

یکی از تخصص های این نرم افزار، نمایش محتویات فایل ها و فرمت های پرکاربرد اداری است. از فایل های معروف مثل فایل های ورد، اکسس، اکسل، پاورپوینت گرفته تا فرمت هایی که چندان مشهور نیستند.

 

از دیگر امکانات این برنامه نمایش فرمت های رایج عکس میباشد. علاوه بر این امکان نمایش فرمت های مختلف چند رسانه ای مثل انواع فیلم و صدا را دارد. همچنین میتواند فایل های فشرده را باز کند.

معین بازدید : 109 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار محافظت از کامپیوتر در مقابل ویروس های حافظه USB (فلش مموری)

USB Guardian 2.4

 

 

اکثریت ما خاطرات بدی از آلوده شدن کامپیوتر توسط ویروس های موجود در فلش مموری (حافظه های USB) داریم. به همین دلیل هر وقت که میخواهیم فلش مموری یکی از دوستان یا همکاران را به کامپیوتر خود وصل کنیم دست و پایمان میلزرد که نکند دوباره کامپیوتر نازنین مان ویروسی شود.

 

به طور کلی یکی از مهم ترین راه های انتقال ویروس ها و برنامه های مخرب کامپیوتری، از طریق حافظه های USB است.

 

نرم افزار USB Guardian میتواند خیال شما را در مورد آلوده شدن از طریق USB راحت کند. این نرم افزار تمام فلش مموری هایی که به کامپیوتر شما وصل میشود را کنترل کرده و اجازه انتقال ویروس یا فایل های آلوده و مخرب را نمیدهد.

معین بازدید : 131 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار استفاده از وب کم به جای دوربین مدار بسته

Sentry Vision Security 3.1

 

 

امروزه دوربین های امنیتی و مداربسته را میتوان در همه جا مشاهده کرد. شرکت های زیادی نیز وجود دارند که در زمینه فروش، نصب، و راه اندازی تجهیزات دوربین مدار بسته فعالیت میکنند.

 

اساس کار همه این سیستم های امنیتی شبیه به هم است. یعنی در همه آنها یک یا چند دوربین، و همچنین یک دستگاه کنترل و ذخیره سازی وجود دارد. هرچه تعداد دوربین ها بیشتر باشد، لازم است تا قدرت و حجم ذخیره سازی دستگاه نیز بیشتر باشد. این سیستم های امنیتی با توجه به ظرفیت خود قادر به نگهداری فیلم ها از یک هفته تا یک سال هستند.

 

اما شما میتوانید با کمک کامپیوتر خود و یک وب کم یا دوربین دیجیتال نیز سیستم امنیتی خانگی یا اداری خود را راه اندازی نمایید.

 

نرم افزار Sentry Vision Security میتواند به شما برای ایجاد یک دوربین مدار بسته کمک کند. تنها چیزی که علاوه بر این نرم افزار احتیاج دارید، یک کامپیوتر و یک وبکم است.

معین بازدید : 153 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار استفاده از دست به جای ماوس

NPointer 1

 

 

 

اگر وب کم دارید و میخواهید یک تکنولوژی جدید را تجربه کنید، این مطلب را از دست ندهید.

 

نرم افزار NPointer میتوانید با کمک وب کم حرکات انگشتان شما را دریافت و آنالیز کرده و از آن برای کنترل اشاره گر ماوس استفاده کند. به این ترتیب با حرکت دست خود میتوانید نشانگر ماوس را جابجا کرده و حتی کلیک کنید.

 

این نرم افزار که بخشی از یک پروژه تحقیقاتی است، به صورت رایگان عرضه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نرم افزار میتواند تنها با کمک یک وب کم یا دوربین دیجیتال معمولی از حرکت دست و انگشتان شما به جای ماوس استفاده کند.

معین بازدید : 460 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه سازی باطری لپ تاپ

Battery Optimizer 3

 

 

روش های زیادی برای کاهش مصرف باطری لپ تاپ و در نتیحه طولانی تر شدن زمان کار آن وجود دارد. برخی از تنظیمات لازم را خود ویندوز انجام میدهد. برخی از تنظیمات دیگر نیز توسط خود کاربر و به صورت دستی قابل انجام است. علاوه بر اینها، تغییرات نرم افزاری دیگری نیز میتوان انجام داد که باعث افزایش طول کارکرد باطری لپتاپ شود.

 

اما کنترل همه تنظیمات لازم توسط خود کاربر دشوار است. نرم افزار Battery Optimizer میتواند تمام کارهایی که باعث کاهش مصرف باطری میشود را به صورت اتوماتیک انجام دهد. به این ترتیب انرژی ذخیره شده در باطری لپتاپ شما مدت زمان بیشتری کار خواهد کرد.

معین بازدید : 132 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار تلفظ متن

Text to Speech Maker 2.2

 

 

نرم افزار Text to Speech Maker قادر است تا متن های انگلیسی را برای شما بخواند. اگر تلفظ صحیح کلمه ای را نمیدانید و یا حوصله خواندن یک متن طولانی را ندارید، متن مورد نظر را در محیط این نرم افزار کپی کنید تا آن را به صورت واضح و شمرده برای شما تلفظ کند.

 

این نرم افزار حتی قادر است متن های طولانی را نیز از ابتدا تا انتها بخواند. علاوه بر امکان خواندن، توسط این نرم افزار میتوانید تلفظ متن مورد نظر را به صورت یک فایل صوتی ذخیره کنید.

معین بازدید : 101 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار رفع استرس و ایجاد آرامش در منزل و محل کار

Halotea 1.3

 

 

 

یکی از بهترین روش ها برای رهایی از استرس و فشار، و همچنین ایجاد آرامش درونی، گوش دادن به موسیقی و صداهای آرامش بخش است.

 

نرم افزار Halotea میتواند با پخش آهنگ های بسیار ملایم که مخصوص ایجاد آرامش ساخته شده اند، فشار و استرس را از شما دور کرده و محیطی مملو از آرامش و انرژی های مثبت برای شما ایجاد کند.

 

صداها و موسیقی های موجود در این نرم افزار برای سلیقه های مختلف دسته بندی شده است.

معین بازدید : 124 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار محافظت از نرم افزارهای تولیدی شما در مقابل کپی غیر مجاز

The Enigma Protector 3.1

 

 

یکی از مشکلاتی که برنامه نویسان و تولید کنندگان نرم افزار معمولا با آن مواجه هستند، کپی برداری غیر مجاز است. به همین دلیل تقریبا تمام تولید کنندگان نرم افزار سعی میکنند تا برنامه های خود را به روش های مختلف قفل گذاری کرده و از کپی آنها جلوگیری کنند. (البته به غیر از برنامه هایی که با لایسنس رایگان ارائه میشوند)

 

حتما شما هم در هنگام نصب برنامه های مختلف با درخواست سریال، یا رجیستر کردن مواجه شده اید. در واقع این همان محدودیتی است که تولید کننده قرار داده تا کسی نتواند بدون خرید لایسنس از نسخه های کپی استفاده کند.

 

یکی از نرم افزارهایی که میتواند از برنامه های تولیدی شما محافظت کرده و آنها را با روش های مختلف قفل گذاری کند، نرم افزار Enigma Protector است که در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید

معین بازدید : 100 12 سال پیش نظرات (0)

ooVoo.3.5.6.33.Final

ooVoo 3.5.6.33 Final نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد ؛ امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است ؛ در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با ۶ کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد. قابلیت هماهنگی با سیستم های دیگر ، ضبط صداها و تصاویر رد و بدل شده ، حالت Full Screen برای نمایش هرچه بهتر تصاویر و امکان چت به صورت متنی و ارسال فایل هم از دیگر امکانات این مسنجر به شمار می روند. ooVoo از یک واسط کاربری جذاب هم بهره می برد که کار با نرم افزار را فوق العاده آسان می کند. البته کاربرانی که می خواهند از سرویس های این پیام رسان استفاده کنند حتما بایستی در سایت این شرکت عضو شوند و ارتباطات هم ما بین کاربران همین مسنجر امکان پذیر است.

معین بازدید : 147 12 سال پیش نظرات (0)

 یکی از برترین نرم افزار های مدیریت دانلود میباشد که  بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد. از کاربردهای این نرم افزار قدرتمند میتوان به افزایش سرعت دانلود تا ۴۰۰% (نسبت به دانلودر ویندوز) و استفاده حداکثری از پهنای باند، مرتب کردن لیست دانلود، زمان بندی دانلودها برای دانلود شبانه، هماهنگی با انواع و اقسام مرورگرها (اعم از اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس،اپرا و غیره)، دانلود حرفه ای از سایتهای دانلود سنتر (مانند رپیدشر و مگا آپلود)، محدودیت دانلود و دهها قابلیت دیگر اشاره کرد. این نرم افزار همچنین سازگاری کامل با تمامی مرورگرها دارد وشما تنها کافیست در هر مرورگری که هستید بر روی لینک دانلود کلیک کنید تا نرم افزار به طور خودکار اجرا شده و دانلود را شروع کند.

معین بازدید : 145 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود دیسک بوت تعمیر و بازیابی

Active@ Boot Disk Suite 6.5

 

 

این لحظه را تصور کنید:

ویندوز شما دچار مشکل شده و راه اندازی نمیشود. فایل های مهمی نیز روی دسکتاپ یا در سایر قسمت های ویندوز دارید که در صورت نصب مجدد ویندوز از بین خواهند رفت. دیسک شما با خطا مواجه شده و امکان تعمیر و بازیابی ویندوز هم وجود ندارد...

 

قطعا این یک کابوس است. کابوسی که شاید هر کدام از ما حداقل یک بار آن را تجربه کرده باشیم.

 

در چنین مواقعی، هیچ چیز مثل یک CD بوت قدرتمند و کامل نمیتواند مشکلات را حل کند. مخصوصا اگر این CD محیطی کامل و گرافیکی با ابزارهای مورد نیاز در اختیار کاربر قرار دهد که بتواند از اطلاعات خود بکاپ بگیرد و مشکلات سیستم را برطرف نماید.

 

نرم افزار Active@ Boot Disk Suite میتواند یک ابزار بوت حرفه ای در اختیار شما قرار دهد. در ادامه میتوانید جدیدترین نسخه آن را دانلود کنید.

معین بازدید : 118 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار پرینتر مجازی

priPrinter Professional Edition 5

 

 

برخی از نرم افزارها قادرند تا یک پرینتر مجازی در ویندوز ایجاد کنند. این پرینتر دقیقا مثل یک پرینتر واقعی در Control Panel و در قسمت Printers and Faxes اضافه میشود و تنظیمات یک پرینتر واقعی را دارد. سپس شما میتوانید از داخل هر نرم افزاری که امکان پرینت دارد، فایل های گرافیکی و متنی را پرینت بگیرید تا با کمک این پرینتر مجازی به صورت یک عکس یا سند گرافیکی ذخیره شود.

 

نرم افزار priPrinter یکی از بهترین نرم افزارها برای ایجاد پرینتر مجازی در ویندوز است. در ادامه میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را دانلود کنید.

معین بازدید : 92 12 سال پیش نظرات (0)

نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها

DriverPack Solution 12.3

 

 

درایور چیست؟

درایور نرم افزاری است که به عنوان رابط بین سخت افزار و سیستم عامل قرار گرفته و امکان کارکرد قطعات به بهترین شکل را فراهم میکند. معمولا به همراه هر سخت افزاری، یک CD حاوی درایور آن نیز ارائه میشود که کاربر باید بعد از نصب ویندوز، آن را نصب کند تا سخت افزار در بهترین حالت کار کند.

 

اگر چه ویندوز بسیاری از سخت افزار ها را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به درایور نصب میکند، ولی برای اینکه هر قطعه ای بتواند بالاترین میزان کارایی را داشته باشد بهتر است تا با درایور مخصوص خود نصب شود. و چه بهتر که همیشه از جدیدترین نسخه درایور ها استفاده شود تا سیستم حداکثر کارایی را داشته باشد.

 

اما پیدا کردن تمام درایورهای جدید شاید برای برخی کاربران مشکل باشد. به همین دلیل در این مطلب، نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار که Driver Pack Solution نام دارد، تمام سخت افزارهای کامپیوتر یا لپتاپ شما را به صورت اتوماتیک شناسایی و نصب میکند.

 

اگر مشخصات دقیق سخت افزار کامپیوتر یا لپتاپ خود را نمیدانید، و یا میخواهید جدیدترین درایورها را به صورت یکجا داشته باشید، این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم. نسخه جدید نرم افزار Driver Pack Solution که از ویندوزهای XP , 7 , 8 پشتیبانی میکند را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید.

معین بازدید : 1006 12 سال پیش نظرات (0)

در این پست از سایت سرعت آزاد ، آخرین ورژن از نرم افزار گوگل کروم را برای دانلود با لینک مستقیم قرار داده ایم. و اما در مورد این مرور گر : Google Chrome( گوگل کروم) یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد.این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قابلیت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, سون ۷ و ویندوز ۲۰۰۳ قابل نصب است. به همین دلیل ما در سایت سرعت آزاد آخرین ورژن از مرورگر محبوب گوگل کروم رو به شما کاربران عزیز تقدیم می کنیم.

.

برخی از ویژگی های جدید Google Chrome 19.0.1084.56 Final:

-   بهبود در افزایش سرعت بارگذاری صفحات
-   دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
-   امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
-   جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
-   جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
-   محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
-   زیبایی در طراحی
-   دارای پوسته های مختلف
-   استفاده از موتور سریع WebKit برای خواندن کدهای HTML
-   بروز رسانی امنیتی انجام شده در نسخه جدید
-   امکان انتقال زبانه باز در بین دستگاه‌های شما
-   سرعت و کیفیت بالا در اجرای HTML 5
-  پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز XP و سون۷

و ده ها امکانات دیگر

 

معین بازدید : 261 12 سال پیش نظرات (0)

مرورگر وب آزاد و بازمتن برگرفته از موزیلا اپلیکیشن سویت است که توسط بنیاد موزیلا اداره می‌شود. بر اساس آمار ماه ژانویهٔ ۲۰۱۰ شرکت نت اپلیکیشنز، ۲۴٫۴۳٪ کاربران اینترنت از این مرورگر استفاده می‌کنند و دومین مرورگر پرطرفدار جهان پس از اینترنت اکسپلورر می‌باشد.این مرورگر بیشتر بین کاربران توزیع‌های لینوکس محبوبیت دارد، رفته‌رفته با پدیدار شدن مشکلات امنیتی در پراستفاده‌ترین مرورگرهای وب مانند اینترنت اکسپلورر، کاربران دیگر سیستم‌عامل‌های رایانه‌ای از قبیل ویندوز و مکینتاش نیز استفاده از این مرورگر را آغاز کرده‌اند، تا جایی که مستقل از یک سیستم‌عامل مشخص، بیش‌استفاده‌شده‌ترین مرورگر جهان می‌باشد.با گسترش وب و اهمیت بحث تبلیغات طراحان به فکر ایجاد صفحاتی افتادند که بدون خواست کاربر گشوده شوند. با استفاده از امکان pop-up blocker موزیلا، این صفحات امکان ایجاد مزاحمت را ندارند. این گزینه برای مرورگر قابل تنظیم است. یکی از ویژگی‌های موزیلا امکان گشودن چند صفحه در یک پنجره (tabbed browsing) است. این قابلیت به دلیل استقبال کاربران و همچنین کاربرد وسیع در مدت کوتاهی بین تمام مرورگرها شایع شد اما می‌توان موزیلا را از پایه گزاران آن نام برد.

 

 

معین بازدید : 171 12 سال پیش نظرات (0)

همانطور که می دانید سایتهای مختلف برای اینکه بتوانند فایلهای حجیم را برای دانلود بازدید کنندگان خود قرار دهند می بایست آنها را فشرده کنند. برای فشرده سازی فایلها و اجرای آنها شما نیازمند به داشتن نرم افزاری هستید که اینکار را انجام دهد. نرم افزار WinRAR یکی از معروف ترین و پر کاربرد ترین نرم افزارهای فشرده سازی می باشد که قادرست فایل هایی با حجم 8,589 بیلیون گیگابایت را فشرده کند. بیشترین کاربرد این نرم افزار در ساخت و اجرای فایلهایی با فرمت RAR می باشد. این نرم افزار علاوه بر اجرای فایلهای RAR و ZIP می تواند فایلهای فشرده با فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را نیز اجرا و ویرایش کند. امکان قرار دادن پسورد بر روی فایل های فشرده و نیز قابلیت تعمیر آنها از جمله ویژگی های بسیار خوب این برنامه به شمار میرود.

 

 

 

معین بازدید : 157 12 سال پیش نظرات (0)


نرم افزاري كه به تازگي نسخه به روز شده آن براي مشاهده و مديريت فايل هاي PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader نام دارد. كاربران در اين ابزار فقط قابليت مشاهده فايل هاي PDF را دارند. اما نمي توان از امكاناتي مانند چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسياري قابليت ديگر چشم پوشي كرد. مهم ترين قابليتي كه در اين ابزار و در نسخه جديد ارائه شده است مديريت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سايت Acrobat است.  پس از نصب اين نرم افزار نرم افزار Adobe Air هم در سيستم شما نصب خواهد شد كه با استفاده از آن و آيكني كه با نام Acrobat در دسكتاپ سيستم عامل شما ظاهر مي شود مي توانيد سايت Acrobat را در سيستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشيد. در اين سايت كاربران  مي توانند پس از عضويت در سايت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراك بگذارند. همچنين مي توانند اسنادي با فرمت PDF و به صورت آنلاين تهيه نمايند. اين نرم افزار محيط كاربري بسيار ساده اما در عين حال جذابي دارد.
اين نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat  Pro Extended حجمي بسيار پائين دارد كه باعث بالا رفتن كارايي سيستم مي شود. همچنين نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat  Pro Extended كه با قيمت 449 دلار عرضه مي گردد، به صورت رايگان عرضه مي شود. محیط كاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امكانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار كاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا كه پس از نصب برنامه، بصورت خودكار كلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسك سیستم  را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد كاربر به این فایل ها، با یك دابل كلیك ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد. لازم به ذكر است كه ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. اين نرم افزار با اندكي تغييرات جزيي نسبت به ويرايش هاي قبلي ارائه شده است.
 

 

 

 

معین بازدید : 129 12 سال پیش نظرات (0)


WinUtilities نام نرم افزاری کمکی برای بهینه سازی سیستم و استفاده از بالاترین کارآیی سیستم عامل محسوب می شود. این نرم افزار قدرتمند که بیشتر به یک بسته نرم افزاری شبیه است امکانات بسیاری را در خود جای داده که باعث خواهند شد تا کاربر از بالاترین Performance سیستم خود استفاده کند. بیش از 20 ابزار کامل و بهینه ساز در این بسته نرم افزاری جای گرفته اند که هریک نقش مهمی در افزایش کارآیی سیستم دارند. محیطی جذاب و سهولت در استفاده یکی از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار به شمار می رود ؛ حذف فایل های رجیستری اضافی ، حذف و پاکسازی هارد دیسک از فایل های اضافی ، بهینه سازی حافظه RAM ، نمایش اطلاعات کامل سیستم ، تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری ، ایمن سازی فایل ها ، پاک نمودن نرم افزارهای کاربردی به طور کامل از سیستم و چندین و چند قابلیت مهم دیگر که در این ابزار تعریف شده اند.

 

 

 

معین بازدید : 241 12 سال پیش نظرات (0)

 


نمونه های متعددی از ویندوز در بازارها موجودند که برروی آن ها جمله جالبی هک شده است. قابلیت نصب خودکار همان جمله است، این چند کلمه نکته مهمی را بیان می دارد. اول این که وقتی مسئله این نوع ویندوز ها مطرح می شوند نشان از آن است که کاربر کارش را ساده تر دنبال خواهد کرد و لازم نیست برای نصب ویندوز مدت زمانی را صبر کند و برای لحظه به لحظه سوال ها و مراحل نصب منتظر بماند . دوم این که کاربرانی که با نصب نسخه های مختلف ویندوز آشنایی ندارد لازم نیست همیشه برای نصب به دنبال فرد دیگری باشند و به سادگی می توانند یک ویندوز را به سادگی نصب کنند. اما نکته ای دیگر هم مطرح می شود و آن هم اینجاست که چگونه شرکت های مختلف با نام ها و برندهای متعدد این گونه ویندوزها را از حالت عادی به شکل نصب اتوماتیک آماده می نمایند.
 

 

معین بازدید : 179 12 سال پیش نظرات (0)


YouWave for Android یک برنامه برای علاقمندان و هوارداران و اشخاصی  که یکی از گوشی های آندروید دارند می باشد.

توسط  YouWave for Android شما می توانید بازی ها و نرم افزار و در کل هرچیزی که برای سیستم عامل آندروید می باشد را در کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید.شما می توانید با کمک این نرم افزار بازی ها و نرم افزار های خود را تست کنید و در صورت راضی بودن از بازی و نرم افزار آن را برروی گوشی خود نصب کنید.ر این نرم افزار می توانید هزاران نرم افزار و آندروید مارکت را اجرا نمایید . این نرم افزار به راحتی نصب می شود ، به آسانی اجرا و خیلی راحت می شود نرم افزارها را در برنامه ریخت و اجرا کرد .از ویژگی های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از Android 2.3 ، اجرا بر روی سیستم عامل های XP/Vista/7 32/64 bit   ، شبیه سازی عملکرد کارت SD ، حالت ذخیره سازی ، پشتیبانی از بازی های آنلاین چند نفره  چرخش پویا تصویر (عمودی یا افقی ) ، کنترل صدا ، و خیلی از موارد دیگر اشاره کرد.




 






معین بازدید : 161 12 سال پیش نظرات (0)



در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است.



 


معین بازدید : 152 12 سال پیش نظرات (0)




رویای چند ویندوز در یک رایانه با VMware Workstation به راحتی تحقق می یابد. شاید شما فکرکنید که به راحتی می توان دو یا چند ویندوز را در یک رایانه نصب کرد! اما مقصود این است که یک ویندوز نصب شده و چند ویندوز به صورت مجازی در همان ویندوز بارگذاری شوند. البته تنها ویندوز نیست که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود بلکه لینوکس و NetWare نیز در این نرم افزار تعریف شده است. حتما پیش آمده که می خواهید بدانید آیا فلان نرم افزار در ویندوز ویستا هم سازگاری دارد یا نه؟ و از طرف دیگر هم به هر دلیلی نمی توانید این سیستم عامل را بر روی رایانه خود نصب کنید. بهترین راه حل همین مورد است که از این نرم افزار استفاده نمائید. VMware Workstation  قدرتمند ترین و معروف ترین ابزار موجود در این زمینه به شمار می رود.

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 598
  • بازدید ماه : 598
  • بازدید سال : 11,194
  • بازدید کلی : 196,157
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه