loading...
جامع ترین سایت خبر رسانی
خوش امدید

:: به تخصصی ترین مرجع دانلود خوش امدید ::

تالار گفتمان


معین بازدید : 161 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایجاد چند دسکتاپ همزمان در ویندوز

Dexpot 1.6

 

 

از شلوغی دسکتاپ خود به ستوه آمده اید؟ این مسئله مخصوصا وقتی که به طور همزمان در حال کار با نرم افزارها و پنجره های مختلف باشید بیشتر مشکل ساز میشود. معمولا برای رفع این مشکل باید یک مانیتور بزرگ تر تهیه کنید. و یا مثل طراحان حرفه ای از چند مانیتور به صورت همزمان استفاده کنید تا فضای کاری بیشتری در اختیار داشته باشید.

 

اما در اینجا میخواهیم روشی بدون هزینه برای حل این مشکل و افزایش فضای کاری دسکتاپ معرفی کنیم.

 

نرم افزار Dexpot قادر است تا چند دسکتاپ به طور همزمان در ویندوز شما ایجاد کند. سپس میتوانید درست مثل افرادی که چند مانیتور دارند با این دسکتاپ های مجازی کار کنید. شما میتوانید تعیین کنید که کدام پنجره ها در کدام دسکتاپ باز شود. به این ترتیب فضای کاری بیشتری در اختیار خواهید داشت.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معین بازدید : 138 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر ظاهر و ایجاد افکت های زیبا برای نشانگر (Cursor) ماوس

CursorFX Plus 2.1

 

 

اگر شما هم علاقمند به ایجاد تغییرات ظاهری و زیباتر کردن ویندوز خود هستید، نرم افزار CursorFX را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

این نرم افزار میتواند شکل ساده و قدیمی نشانگر (کرزر) ماوس را تغییر داده و یا افکت های جالبی برای آن ایجاد کند.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معین بازدید : 191 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار مشاهده اجرام آسمانی، با بزرگترین تلسکوپ های جهان

Microsoft WorldWide Telescope 3.1

 

 

مشاهده آسمان، سیارات، ستاره ها، و اجرام آسمانی مختلف، سرگرمی محبوب بسیاری از افراد است. افراد آماتور زیادی با خرید تلسکوپ های ساده به مشاهده آسمان میپردازند و از آن لذت میبرند.

 

اما دسترسی به تلسکوپ های حرفه ای برای بیشتر افراد امکان پذیر نیست. چون یا بسیار گران قیمت هستند، و یا مثل تلسکوپ هابل در جایی قرار دارند که امکان دسترسی و استفاده از آنها را برای افراد عادی غیر ممکن میسازد.

 

اما نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope میتواند امکان دسترسی به بزرگترین و معروف ترین تلسکوپ های جهان را برای شما فراهم کند.

 

همانطور که نرم افزار Google Earth امکان مشاهده تصاویر ماهواره ای را به شما میدهد، نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope هم امکان رصد آسمان با تلسکوپ های عظیم جهانی را فراهم میکند.

معین بازدید : 173 12 سال پیش نظرات (0)



Aurora 3D Presentation نرم افزار بسیار قدرتمند و قابلی است که به واسطه آن به راحتی می توان زیباترین و جذاب ترین اسلایدشو های سه بعدی را خلق کرد. این ابزار درست به مانند PowerPoint امکانات فراوانی دارد که با استفاده از آن ها می توان پروژه های جذابی را خلق کرد که تاثیر مثبتی روی بیننده دارد. می توان از همه Object ها بهره گرفت تا حاصل کار یک نمایش کامل باشد. متن ها ، تصاویر ، موزیک ها ، ویدئوها و به طور کلی تمامی آنچه لازم است تا پروژه به شکلی کامل ارائه شود را می توان به صورت سه بعدی در اسلایدشو اضافه نمود. این ابزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد به راحتی قابل بهره برداری بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد. تنها هدف لازم است و سلیقه ؛ تا کاربر بتواند یک Presentation سه بعدی فوق العاده جذاب را خلق نماید.
عدم نیاز به هیچ گونه طراحی سه بعدی خاصی ، عدم نیاز به آموزش فلش ، فتوشاپ یا هر نرم افزار دیگری که با آن می توان Object های سه بعدی را خلق کرد ، فضای کاملا سه بعدی نرم افزار به صورت پیش فرض ، امکان تبدیل عکس ، فیلم و یا دیگر خروجی ها با بهترین کیفیت ممکن و همچنین به صورت کاملا سه بعدی و همچنین امکان خلق تبلیغات جذاب و زیبا که گاهی باعث کسب درآمد های خوبی هم می شوند از جمله دیگر قابلیت هایی هستند که در نرم افزار Aurora 3D Presentation به چشم می خورند.

 


معین بازدید : 121 12 سال پیش نظرات (0)

 


با روند رو به رشد فناوری های دیجیتالی و رسیدن این تکنولوژی ها به خانه ها و خانواده ها به طبع سطح درک و فهم کاربران بیشتر شده و امروزه اکثر خانواده ها ترجیح می دهند خاطرات خود را به صورت دیجیتالی و در قالب عکس هایی که با دوربین های دیجیتالی گرفته اند ثبت و ضبط نمایند. کیفیت بالایی که این گونه تصاویر دارند و البته هزینه ی کمتری که در بر دارند باعث شده اکثر خانواده به جای استفاده از دوربین های قدیمی که می بایست برای چاپ هر عکس که تعدادشان هم کم نبود و البته کیفیت پائین تری هم داشتند هزینه ی نسبتا زیادی صرف می شد اما با استفاده از دوربین های دیجیتالی به سادگی می توان تعداد زیادی عکس را بدون هیچ گونه محدودیتی و با کیفیت بالایی گرفت و آن ها را برای زمان بسیار طولانی در رایانه های شخصی بازخوانی نمود.

 

 

 

معین بازدید : 130 12 سال پیش نظرات (0)




تصاویر را می توان برای ثبت خاطرات نگه داری کرد تا پس از گذشت چند سال خاطرات شیرین گذشته بازسازی شوند. در گذشته تصاویر برروی ورق های مخصوصی چاپ می شد و حالا به صورت دیجیتالی در حافظه های گوناگون و با کیفیت بسیار بهتری نگه داری می شود و چه بهتر که این نگهداری تصاویر به صورت دیجیتالی با کمی ذوق و سلیقه زیباتر هم شود. Mojosoft Photo Frame Studio نمونه ای از نرم افزارهایی است که می توان با بهره گیری از آن به تصاویر فریم ها یا همان قاب های زیبا را اضافه کرد تا در صورت دلخواه هم به صورت دیجیتالی جذاب تر به نظر آید و هم زمانی که آن ها را چاپ می کنیم زیباتر جلوه کند.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 599
  • بازدید ماه : 599
  • بازدید سال : 11,195
  • بازدید کلی : 196,158
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه