loading...
جامع ترین سایت خبر رسانی
خوش امدید

:: به تخصصی ترین مرجع دانلود خوش امدید ::

تالار گفتمان


معین بازدید : 161 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایجاد چند دسکتاپ همزمان در ویندوز

Dexpot 1.6

 

 

از شلوغی دسکتاپ خود به ستوه آمده اید؟ این مسئله مخصوصا وقتی که به طور همزمان در حال کار با نرم افزارها و پنجره های مختلف باشید بیشتر مشکل ساز میشود. معمولا برای رفع این مشکل باید یک مانیتور بزرگ تر تهیه کنید. و یا مثل طراحان حرفه ای از چند مانیتور به صورت همزمان استفاده کنید تا فضای کاری بیشتری در اختیار داشته باشید.

 

اما در اینجا میخواهیم روشی بدون هزینه برای حل این مشکل و افزایش فضای کاری دسکتاپ معرفی کنیم.

 

نرم افزار Dexpot قادر است تا چند دسکتاپ به طور همزمان در ویندوز شما ایجاد کند. سپس میتوانید درست مثل افرادی که چند مانیتور دارند با این دسکتاپ های مجازی کار کنید. شما میتوانید تعیین کنید که کدام پنجره ها در کدام دسکتاپ باز شود. به این ترتیب فضای کاری بیشتری در اختیار خواهید داشت.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معین بازدید : 152 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار عکس برداری گام به گام از دسکتاپ، و ساخت تصاویر آموزشی

StepShot 2.3

 

 

نرم افزارهای زیادی برای عکس برداری از صفحه نمایش در ویندوز وجود دارند. حتی بدون نرم افزار و با کمک ابزارهای ویندوز هم میتوان از دسکتاپ عکس گرفت. اما اگر قصد ایجاد تصاویر آموزشی از یک نرم افزار یا مراحل کاری در ویندوز را دارید، بهتر است از نرم افزاری استفاده کنید که امکانات دیگری نیز در این راستا در اختیار شما قرار دهد.

 

نرم افزار StepShot مخصوص عکس برداری برای ساخت تصاویر آموزشی است. این نرم افزار علاوه بر اینکه میتواند از پنجره ها و منوها در ویندوز به روش های مختلف عکس بگیرد، قابلیت اضافه کردن متن و شکلک های مختلف به تصویر را دارد. و در نهایت میتواند مراحل تصویر برداری شده را ترکیب کرده و به صورت یک فایل PDF تحویل دهد.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معین بازدید : 138 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر ظاهر و ایجاد افکت های زیبا برای نشانگر (Cursor) ماوس

CursorFX Plus 2.1

 

 

اگر شما هم علاقمند به ایجاد تغییرات ظاهری و زیباتر کردن ویندوز خود هستید، نرم افزار CursorFX را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

این نرم افزار میتواند شکل ساده و قدیمی نشانگر (کرزر) ماوس را تغییر داده و یا افکت های جالبی برای آن ایجاد کند.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معین بازدید : 137 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه سازی و مدیریت ویندوز 8

Windows 8 Manager

 

 

به دلیل وجود تغییرات مهم در ویندوز 8 نسبت به نسخه های قبلی ویندوز، ممکن است شما هم در مدیریت و شخصی سازی آن با مشکلاتی مواجه شوید. البته این مشکلات نه از ساختار ویندوز 8، بلکه به دلیل آشنا نبودن کاربران با امکانات و قابلیت های جدید ویندوز است.

 

نرم افزار Windows 8 Manager میتواند به عنوان یک دستیار قابل اطمینان، شما را در بهینه سازی و مدیریت کامل ویندوز 8 کمک کند. کارهایی که انجام دادن آنها نیاز به تخصص در رجیستری یا ابزارهای مخفی ویندوز 8 دارد توسط این نرم افزار به راحتی قابل انجام است. مثل مدیریت بوت، مدیریت شبکه، بهینه سازی رابط های کاربری، تغییر آیکون ها، و ...

 

این نرم افزار بر روی کلیه نسخه های ویندوز و همچنین ویرایش های 32 و 64 بیتی قابل استفاده میباشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معین بازدید : 149 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود فارسی ساز ویندوز 8 (منوها و پیغام ها)

Windows 8 Persian Language Interface Pack

 

 

 

مایکروسافت با ارائه پکیج زبان های مختلف، امکان تغییر زبان ویندوز را فراهم کرده است. به این پکیج ها LIP یا همان Language Interface Pack گفته میشود.

 

اگر دوست دارید محیط، منوها، و پیغام های ویندوز 8 را از انگلیسی به فارسی تغییر دهید، میتوانید از پکیج LIP استانداری که برای این کار وجود دارد استفاده کنید.

 

این رابط زبان فارسی توسط خود مایکروسافت ارائه شده و قادر است تا متن های موجود در برنامه های ویندوز، منوها، پیغام ها، راهنماها، و برخی دیگر از قسمت های ویندوز 8 را فارسی کند. به این ترتیب کار با ویندوز 8 برای افرادی که تسلط کمی به زبان انگلیسی دارند ساده تر خواهد شد.

معین بازدید : 191 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار مشاهده اجرام آسمانی، با بزرگترین تلسکوپ های جهان

Microsoft WorldWide Telescope 3.1

 

 

مشاهده آسمان، سیارات، ستاره ها، و اجرام آسمانی مختلف، سرگرمی محبوب بسیاری از افراد است. افراد آماتور زیادی با خرید تلسکوپ های ساده به مشاهده آسمان میپردازند و از آن لذت میبرند.

 

اما دسترسی به تلسکوپ های حرفه ای برای بیشتر افراد امکان پذیر نیست. چون یا بسیار گران قیمت هستند، و یا مثل تلسکوپ هابل در جایی قرار دارند که امکان دسترسی و استفاده از آنها را برای افراد عادی غیر ممکن میسازد.

 

اما نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope میتواند امکان دسترسی به بزرگترین و معروف ترین تلسکوپ های جهان را برای شما فراهم کند.

 

همانطور که نرم افزار Google Earth امکان مشاهده تصاویر ماهواره ای را به شما میدهد، نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope هم امکان رصد آسمان با تلسکوپ های عظیم جهانی را فراهم میکند.

معین بازدید : 174 12 سال پیش نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف صفحه استارت ویندوز 8 و لاگین مستقیم به دسکتاپ

Bypass Modern UI

 

 

 

از صفحه استارت ویندوز 8 راضی نیستید؟ احتمالا تنها فعالیتی که در این صفحه انجام میدهید این است که روی کاشی Desktop کلیک کنید تا وارد دسکتاپ آشنا و دوست داشتنی ویندوز شوید.

 

جالب است بدانید که خیلی های دیگر هم مثل شما هستند. به همین دلیل نرم افزاری به اسم Bypass Modern UI طراحی شده است که میتواند به راحتی صفحه استارت ویندوز 8 را غیر فعال کرده و شما را مستقیما وارد دسکتاپ کند.

 

به این ترتیب با هر بار روشن کردن کامپیوتر مجبور به مشاهده این صفحه و یک کلیک اضافی برای ورود به دسکتاپ نخواهید بود. چون این نرم افزار بدون هیچ وقفه و کار اضافه ای شما را وارد محیط دسکتاپ ویندوز 8 خواهد کرد.

معین بازدید : 109 12 سال پیش نظرات (0)

Real.Desktop.2.02

نرم افزار Real Desktop 2.02 به دسکتاپ عادی شما زندگی تازه ای می بخشد و آن را به یک دسکتاپ سه بعدی و واقعی تبدیل می کند. این نرم افزار با استفاده بسیار کم از منابع سیستم، ویژگی ها و قابلیت هایی مانند امکان چیدن آیکون ها بر روی یکدیگر، شفاف سازی آیکون ها، تغییر جهت آیکون ها و … را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین آیکون ها حالت انعکاسی بر روی میز کار دارند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Desktop:
- پشتیبانی از چند مانیتور
- مخفی کردن و نمایش نام فایل ها
- قرار دادن تصاویر مختلف روی دیوار
- تنظیمات روشنایی پیشرفته
- چرخاندن آیکون ها در جهت های مختلف و برگرداندن آن ها به حالت طبیعی
- تغییر سایز آیکون ها
- انتقال مستقیم فایل ها به پوشه ها
- ایجاد بکاپ از موقعیت آیکون های دسکتاپ
- اضافه نمودن کارهای گرافیکی خود به برنامه
- قرار دادن پس زمینه ی دسکتاپ بر روی دیوار در فضای ۳ بعدی دسکتاپ
- توانایی کار در تنظیم نور پس زمینه و حالت های نوری مانند روز، شی، عصر
- پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- انواع مختلف نور و جهت تابش آن
- توانایی پیش نمایش تصاویر و دارای سطوح بازتابنده
- دارای صدا های ۳ بعدی
- پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop
- دارای تم های مختلف و متنوع و سبک و استایل های مختلف
- دارای چندین طرح جذاب و جالب برای آیکون سطل زباله
- و …

معین بازدید : 196 12 سال پیش نظرات (0)
 



Windows 8 UX Pack همانطور که از نامش هم پیداست نرم افزار جالب و جذابی است که ظاهر ویندوز کاربران را به نسل بعدی ویندوز یعنی ویندوز 8 تبدیل خواهد کرد. نرم افزاری ساده اما جذاب که تقریبا تمامی خصوصیات ظاهری ویندوز های مختلف نظیر XP ، ویستا و ویندوز محبوب 7 را به ویندوزی که در آینده ای نچندان دور ارائه خواهد شد تبدیل خواهد کرد تا کاربران از همین حالا ظاهر گرافیکی ویندوز 8 را تجربه کنند. نصب سریع و آسان و قابلیت انجام تغییرات در قسمت های مختلف سیستم عامل با داشتن امکاناتی نظیر انتخاب تغییر در قسمت های مورد نظر از جمله خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار به چشم می خورند.
 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 606
  • بازدید ماه : 606
  • بازدید سال : 11,202
  • بازدید کلی : 196,165
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه