loading...
جامع ترین سایت خبر رسانی
خوش امدید

:: به تخصصی ترین مرجع دانلود خوش امدید ::

تالار گفتمان


معین بازدید : 86 11 سال پیش نظرات (0)
صبح رفتم کنکور بدم .مراقب میگه تو هم اومدي کنکور بدي؟
پَ نه پَ اومدم اینجا برم دسشویی!!!
..........::::::::::***** ::::::::::..........
مرغ رو از فریزر در آوردم ... میگه می خواي غذا درست کنی ؟!
پَ نه پَ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن!!!
..........::::::::::***** ::::::::::..........
ساعت 11 اومدم خونه مامانم میگه الان اومدي؟
میگم پَ نه پَ 2ساعت پیش اومدم الان تکرارش را داره پخش میکنه!!!
..........::::::::::***** ::::::::::..........
2سال بعد از فارغ التحصیلی رفتم مدرسمون.مدیر میگه اومدي به ما سر بزنی؟
پَ نه پَ مدادم جا مونده اومدم ور دارم!!!
..........::::::::::***** ::::::::::..........
رفتم دندونپزشکی به دکتره میگم آقاي دکتر این دندون عقلم کج دراومده ...اومدم
حسابشو برسی!
دکتره میگه: یعنی میگی بکشمش؟!
پَ نه پَ ، گفتم دکتري ، یکم نصیحتش کنی بلکه به راه راست هدایت شه!!!
..........::::::::::***** ::::::::::..........
به معلممون میگم آقا اجازه هست بریم دستشویی ؟!!! میگه واجبه ؟!
پَ نه پَ مستحبه!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 1,124
  • بازدید سال : 11,720
  • بازدید کلی : 196,683
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه