loading...
جامع ترین سایت خبر رسانی
خوش امدید

:: به تخصصی ترین مرجع دانلود خوش امدید ::

تالار گفتمان


معین بازدید : 86 11 سال پیش نظرات (0)
به رفیقم گفتم دیروز پریروزا یه ماشین پلیس داشت یه طرفه میرفت. گفت خیابونو؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ داشت یه طرفه میرفت به قاضی داد زدم گفتم تو باید حرفای منم بشنوی!
____________________________________________________

تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیار میگم چاقو رو بده

میگه میخوای بند نافو ببری؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام رقص چاقو کنم

از مامان بچه شاباش بگیرم!!

____________________________________________________بنده خدا چاقو خورده در حد بنز داره ازش خون میره بردیمش اورژانس پرستار میگه اوردین بستری کنین؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اوردیم خون بده بریم
____________________________________________________

به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام ...
میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟
پَ نه پَ منظورم کامیونو تراکتورو ایناست !
____________________________________________________
سیگار روشن دستمه دارم دودشو میدم بیرون ... اومده میگه فلانی سیگار میکشی؟
نَــه پَــس دارم به بقیه سرخپوست ها علامت میدم که دو تا دلیجان داره میاد!

به رفیقم گفتم دیروز پریروزا یه ماشین پلیس داشت یه طرفه میرفت. گفت خیابونو؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ داشت یه طرفه میرفت به قاضی داد زدم گفتم تو باید حرفای منم بشنوی!
____________________________________________________

تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیار میگم چاقو رو بده

میگه میخوای بند نافو ببری؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام رقص چاقو کنم

از مامان بچه شاباش بگیرم!!

____________________________________________________بنده خدا چاقو خورده در حد بنز داره ازش خون میره بردیمش اورژانس پرستار میگه اوردین بستری کنین؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اوردیم خون بده بریم
____________________________________________________

به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام ...
میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟
پَ نه پَ منظورم کامیونو تراکتورو ایناست !
____________________________________________________
سیگار روشن دستمه دارم دودشو میدم بیرون ... اومده میگه فلانی سیگار میکشی؟
نَــه پَــس دارم به بقیه سرخپوست ها علامت میدم که دو تا دلیجان داره میاد!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 1,100
  • بازدید سال : 11,696
  • بازدید کلی : 196,659
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه