loading...
جامع ترین سایت خبر رسانی
خوش امدید

:: به تخصصی ترین مرجع دانلود خوش امدید ::

تالار گفتمان


معین بازدید : 87 11 سال پیش نظرات (0)


خونه مامان بزرگم داشتم شیرینی تعارف میکردم یکی از دخترای فامیل پرسید شیرینه؟ پ ن پ با طعم سرکه نمکی زدن تنوع ایجاد بشه!



____________________________________________________


نشستيم داريم “سقوط آزاد” ميبينيم ، داداشم ميگه اين دريا ئه واقعا کيشه؟؟؟

پـَـ نـَـ پـَـ دارن اسکلمون ميکنن … شهرک سينمايي رو آب کردن



____________________________________________________


داشتم برا رفيقم تعريف ميکردم که رفته بودم کوه تا رسيدم بالا يه دفه يه عقربو ديدم که داره با سرعت مياد طرف من. يدفه رفيقم گفت تو چيکار کردي ؟کشتيش؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ منم دويدم به سمتش و در آغوش گرفتمش و به اندازه سالهايي که ازش دور بودم ماچش کردم

 


____________________________________________________


دارن گوسفندرو قربوني ميکنن … يه آفتابه آوردن که بش آب بدن اومده ميگه ميخوان با آفتابه بش آب بدن؟! پـَـــ نــه پـَـــ پَ نه پَ آفتابه آوردن ببرنش دستشويي استرسش از بين بره !


____________________________________________________


هزار تومن دادم کارت مترومم دادم یارو میگه هزار تومن شارژ شه؟
پـــ نه پـــ ده هزار تومن شارژ کن باقی شو تو اقساط ۴۸ ماهه میدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 1,111
  • بازدید سال : 11,707
  • بازدید کلی : 196,670
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه