loading...
جامع ترین سایت خبر رسانی
خوش امدید

:: به تخصصی ترین مرجع دانلود خوش امدید ::

تالار گفتمان


معین بازدید : 107 11 سال پیش نظرات (0)


با دوستم رفتيم دکتر واسه عمل بينيش دکتر ميگه ميخواي بينيتو کوچيک کني؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومديم بکوبيمش ? طبقه بسازي!!!



____________________________________________________


از قالي شويي قالي رو با وانت آوردن، يارو وانتيه زل زده بهم نگاه ميكنه ميگه بيارمش توي خونه؟ پـَـــ نــه پـَـــ من تا كمر خم ميشم بذارش روم، خودتم سوار شو ببرمت تو كوچه يه دور بگردونمت دلت باز شه پـَـــ نــه پـَـــ

 



____________________________________________________


پيامک په نه په

مامانم سفره پهن کرده بود ,بهش گفتم ميخواي شام بياري؟

گفت: پـَــــــــ نَ پَـــــــــ ميخوام گلاي سفره رو اب بدم !



____________________________________________________


يه مبل ماساژور رو ديدم به مسئولش گفتم: اينا مبل ماساژوره؟ گفت پـَـــ نــه پـَـــ چهارپايه مادربزرگته وصل شديم نت آپديتش کرديم!!



____________________________________________________


یازو با صد تا سرعت کوفته به من بعدش که بلند شدم لنگ لنگ میزنم میاد میگه طوریت شده؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارم تمارض میکنم بلکه یه کارت زرد بگیری!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 1,091
  • بازدید سال : 11,687
  • بازدید کلی : 196,650
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه